niedziela, 9 sierpnia 2015

Wypad do Sopotu!


Dziś cieszę się na wyjazd do Sopotu!

Uwielbiam to miasto!

Te stare wille ,ich piękne sztukaterie i szykowne,zdobione drzwi.
Zawsze chciałam takie mieć i ...Tak!Mam właśnie takie!
(dopiero od kilku lat)
Kurczę jak mnie to kręci!
(cała ja, jak coś mi się podoba to się tym zachwycam do upadłego)


Architektura Sopotu jest cudna, zresztą chyba nikomu
 nie trzeba polecać tego miasta jest bardzo popularne
zwłaszcza w okresie letnim .

Dom Zdrojowy zachwyca swą formą ,kunsztem i blaskiem.
.Jak widać stary i nowy świat przenikają się i współpracują bez problemu.



Cudowne molo wieczorową porą.

Dosyć tych zachwytów.Czas na bardziej przyziemne przyjemności.
Dobre jedzenie,kieliszek wina lub dobrego piwa jakie tu podają.

Z przyjemnością zawsze zachodzę do restauracji i kawiarni,poznawać nowe miejsca,wnętrza,potrawy.
Lubię ten kulinarny świat i całą jego otoczkę(dekoracje,atmosferę,ludzi...)
Dziś jesteśmy w sopockim browarze. Podoba mi się tu.
Dobre jedzenie,obsługa i cudowne martini...
Miło!








I choć wszędzie tłum i gwar wtapiam się w atmosferę, łapię chwilę,
nasycam dobrym trunkiem.I am happy!

Najważniejsze jest pozytywne nastawienie!

Zgadza się!

Z Sopotu wieczorową porą ..pozdrawiam!
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.