czwartek, 8 października 2015

Stylizacja wczesno- jesienna.Szkoda,że...



Nadeszła jesień.

Moje hortensje z niebieskich  powoli zmieniają się w bordowe.To najwyraźniej oznaka innej pory roku.


Na szczęście to jeszcze nie plucha i szaruga.Słońce jeszcze trochę nas rozpieszcza.Do ostatnich ciepłych dni wykorzystuję więc moje ulubione szpilki w bardzo subtelną panterkę oraz białe spodnie, które towarzyszyły mi przez całe lato.    
                                            (     Black and white-moje letnie stylizacje!)

Dziś w jesiennej odsłonie.




Szkoda, że czas pożegnać szpileczki....











Granatowa marynarka-Benetton
 Spodnie -Pull & Bear
Szpilki - mój ulubiony sklep obuwniczy Kazar
Szal,komin - Lara Fabio
Torebka - Michael Kors
Z pozdrowieniami
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.