niedziela, 11 października 2015

Sweater Weather.Burgundowe nasycenie.




Chyba bierze mnie na bordo.Kiedyś bardzo lubiłam ten kolor....kiedyś,kiedyś. Dziś niewiele rzeczy mam  w tym przepięknym odcieniu bordo,burgund, śliwka,buraczek...

Jesienna pora  doskonale nastraja, by otulić się ciepłym swetrem w tej wyjątkowej,nasyconej,mocnej barwie.












mój nowy sweterek- simple
spodnie - zara
kurtka - zara 
buty - venezia

...albo,borowy szal,który prezentowałam w poście poniżej

http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2015/10/stylizacja-wczesno-jesiennaszkodaze.html


Jesienną porą
pozdrawiam
Ania.

Related Articles

2 komentarze:

  1. Burgund, bordo to kolory, które świetnie się sprawdzaja, w szczególności jesienią! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda .Te kolory są ponadczasowe.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.