środa, 25 listopada 2015

JAK LUBIĘ NOSIĆ MOJE GETRY JESIENIĄ!





Która z nas nie ma w swojej szafie getrów,leginsów.Pewnie każda.Ja tej jesieni przyczepiłam się do moich niby skórkowych leginsów.Bardzo je wykorzystuję bo idealnie pasują do długich swetrów a teraz właśnie takie nosimy.
 Doskonale również sprawdzają się do bardziej formalnych bluzeczek.
Ku mojemu zaskoczeniu -to ze sobą współgra!
Tworzy się zgrany duet!

Lubię je również za to,że skupiają ciało w jedną całość i  nie ulegają tak szybko deformacji jak pozostałe getry.








Tak a propos powyżej na kominku stoi wieniec z moimi zasuszonymi hortensjami.
Takie tam wspomnienie lata.
W pełnej krasie wyglądały tak:





Później moje hortensje powoli zmieniały kolor dostosowując barwy do nieubłaganie  nadchodzącej jesieni.
Ale miało być o getrach!




I ponownie getry.





Poniżej zestaw black and white.





I wersja bardziej swobodna,domowa ,na luzie.



       
                           


















Wciąż jesiennie ale z uśmiechem ,
pozdrawiam
Ania.



Related Articles

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.