czwartek, 12 listopada 2015

Moje jesienne kurteczki.



Przyszła prawdziwa jesień. Ukryć się nie da . Na szczęście,nie jest jeszcze tak tragicznie zimno i mogę wykorzystać moje lżejsze kurtki na jesień.
Poniżej mój ulubiony zestaw kolorystyczny-czerwień z granatem.

Moja lekko marynarska kurteczka-płaszczyk z ZARA ratowała mnie z wielu opresji i była gotowa na wszelkie wyjścia.





Poniżej również w granacie kurtka Tommy Hilfiger. Moja pamiątka z Paryża.


Następnie czarna skóra .
Uwielbiam moją kurtkę skórzaną z Zary ,bardzo mi się przydaje.Można ją zestawiać z lżejszymi i cieplejszymi rzeczami , więc noszę ją prawie przez cały rok.




I ostatni mój zakup.Kurtka firmy Ochnik.
Pomimo,że krótka i tak spełnia oczekiwania czyli jest mi w niej ciepło.Do dłuższego swetra idealna!




Trzymajcie się ciepło
z pozdrowieniami 
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.