poniedziałek, 28 grudnia 2015

CO JESZCZE ROBIŁAM W ŚWIĄTECZNY CZAS?!



***

Po pierwsze chyba tradycją już się stało ,że  w świąteczne dni wybieram się na choćby krótki spacer nad morze.Koniecznie!
Uwielbiam wtulić się w ciepły szal , puchową kurtkę i pospacerować podziwiając zimowe nadmorskie klimaty.A potem  gorący grzaniec w którejś z okolicznych knajpek.



***

Powrót do domu jest równie miły, bo tam czekają na mnie moje ukochane filmy Holliday i Bridget Jones. Zajadając świąteczne frykasy ponownie zatapiam się w mikołajowy klimat.
 I znów słyszę dzwonki i nadjeżdżające sanie.A na sercu robi się ciepło,gwiazdkowo ,świątecznie!


***


***


***


***

***



***

***


Rodzina,film,czekolada,sofa i łapię nastrój ,który chcę zatrzymać na dłużej...


 ***
Duża dawka  gorącej czekolady i dobre towarzystwo sprawia,że  wszystkie te urokliwe momenty najchętniej zamknęłabym w słoikach .!


***

***


W dobry nastrój wprawiały mnie również utwory  Michaela Buble i Robbiego Williamsa .Ich muzyka jest ponadczasowa.




No i te świąteczne kolacje! Jak ja je kocham!
I choć po Świętach przybyło trochę tłuszczyku to już tęsknię za następnymi...

P.S.
 Przez Święta poczytałam sobie także moją nową książkę o modzie i różnych ubraniowych  trikach ,które sprawią,że zawsze będziemy dobrze wyglądać!
 Po świątecznym obżarstwie przyda się ukryć to i owo.A może w końcu zapiszę się na zumbę?Tylko nie wiem gdzie najlepiej by było?

Gorąco pozdrawiam
Ania.













Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.