środa, 2 grudnia 2015

I DON'T LIKE MONDAY.




Co zrobić z tym pochmurnym popołudniem i do tego jeszcze poniedziałek.Naprawdę nie znoszę poniedziałków !W poniedziałki raczej staram się nie załatwiać  niczego ważnego bo w ten dzień moje nastawienie do jakiegokolwiek działania jest raczej kiepskie.Tak już mam.Nie wiem skąd mi się to wzięło.A może weekend powinien trwać trochę dłużej.Ciekawe, ktoś też tak ma jak ja?
 Chyba powyleguję się przy kominku,założę ciepłe kapcie i otulę szalem.
O! Tak zrobię!


***
I nic nie ruszy mnie z kanapy!

***

***


I tylko zapach świeżo upieczonej szarlotki może sprawić bym opuściła swoje legowisko!
( Przepis ną  pyszną szarlotkę poniżej)

http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2015/06/dzis-na-specjalne-zyczenie-przyjacio.html


Jeszcze tylko doniosę drewna do kominka i śmiało mogę rozkoszować się ciepłem domowego ogniska.
Uwielbiam  ten  powoli uwalniający się przyjemny bukowy zapach .




***


 
***


***


***

Gorąca herbatka z cytryną i pestkami granatu mam nadzieję dobrze mnie rozgrzeje i może przyjdą jakieś pomysły w kwestii co komu kupić na prezent.
Przecież święta tuż tuż!




***

***
Niesamowite ten czas tak szybko mija.Za moment trzeba będzie ruszać po choinkę!






No i oczywiście czeka nas coroczne poszukiwanie prezentów dla najbliższych!
Oj!Będzie się działo!
Na pewno niedługo wyruszę by każdemu kupić coś miłego!
Zresztą bardzo lubię te  buszowanie pomiędzy półkami wśród kolorowych bombek i zielonych girland.
Myślę,że niedługo pochwalę się moimi pomysłami na upominki świąteczne.

 

 

***


Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam.
Ania.











Related Articles

2 komentarze:

  1. Ciepło z kominka dotarło do mnie.Leżę pod kocem i popijam herbatkę lipową z sokiem malinowym.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego wypoczynku.Ja również serdecznie pozdrawiam.Ania.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.