czwartek, 17 grudnia 2015

KOLEJNE PROPOZYCJE CHOINKOWYCH PREZENTÓW !





No,tak.Święta Święta!Ale czy wszystkie prezenty już kupione?
Poniżej prezentuję kolejne propozycje na świąteczny upominek:

Dużą ceramiczną donicę kupiłam w Zielonym Gaju.Ogólnie w tej kwiaciarni było mnóstwo przeróżnych świątecznych dodatków.Polecam tam zajrzeć.Ja skusiłam się na donicę.


Szare  śliczne miseczki wypatrzyłam w leclercu.Czasem lubię się przejść po dziale z porcelaną bo już nieraz wypatrzyłam tam coś ładnego.Miseczki były w różnych kolorach ja wybrałam szare,są ponadczasowe.


***


***


No i zakupy w ZARA HOME.Uwielbiam ten sklep!
Mydełka,koszyczki i beżowe ręczniki mogą tworzyć doskonały świąteczny upominek.


***



***

***

***


Ach!No i ciepłe szare  antypoślizgowe skarpety kupiłam wczoraj w Biedronce!Na punkcie różnych skarpet to mam już chyba bzika?!
 

   
***


***


***


***


***


***


***
           donica - Zielony Gaj
miseczki - Leclerc
   kapcio-skarpety- Home & You
       skarpety -Biedronka
ręczniki,koszyczek,mydełko - ZARA HOME


Miłych prezentowych zakupów!
Pozdrawiam.
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.