sobota, 12 grudnia 2015

POMYSŁY NA PREZENT!



 Nie ma co,Święta zbliżają się wielkimi krokami.Wszyscy wyruszają w poszukiwaniu prezentów.W tym roku wzięłam mikołajowy worek i postanowiłam zrobić zakupy wcześniej. W rytm last christmas  ruszyłam długą aleją galerii by sprawić radość najbliższym. 

W tym dniu nie było jeszcze tłoku więc moja przechadzka była dość przyjemna.Magia świąt sprawiła że wszystko się do mnie uśmiechało .Dobrze,że coś już wcześniej miałam na oku dzięki czemu zakupy zrobiłam z rozwagą.Inaczej wiele niepotrzebnych rzeczy wpadło by do mojego koszyka.
Podobają mi się zakupy w perfumeriach  Douglas,bo tam wychodzę z od razu zapakowanym prezentem.
To jest to!Tak lubię.
Tam właśnie kupiłam zestaw kosmetyczny za 100 zł.(kosmetyczka,tusz,kredka -made in italy) oraz doskonałą bazę pod tusz (Dior).


***


***


***




Niektóre  sklepy już teraz przeceniają swoje produkty.Często w ENGLISH  HOME udaje mi się kupić produkty za pół ceny.
 Śliczny bieżnik (35 zł) oraz pokrowiec na poduszkę (35 zł) będą na pewno miłym upominkiem dla mamy lub przyjaciółki!







 ***


***


 No i oczywiście niema to jak dobra książka czy film.Książkę polecam bardziej dla panów .Jest bardzo interesująca i pozwoli  przeżyć przygodę w zimnym Spitsbergen.

 Filmu pewnie nie muszę polecać ale jeśli ktoś jeszcze nie widział to powiem,że jest to moja i mojej córki ulubiona komedia romantyczna.W każde święta puszczamy sobie ten film.Jest cudowny,ciepły,romantyczny...i jeszcze raz cudowny,ciepły,romantyczny...i...


 ***

  

 ***

 ***


***




Coraz bardziej świątecznie
pozdrawiam
Ania.
                                                                            
                                                                                 


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.