wtorek, 15 grudnia 2015

STYLIZACJA Z NOWĄ MINI!





Chyba od zawsze lubię czarne,krótkie spódniczki.Mam ich sporo w swojej garderobie.
Często wycieczka po galerii handlowej kończy się z małą czarną w ręku.


Lubię gdy moje ubrania nadają się nie tylko na wyjątkowe okazje lecz również na zwyczajne popołudnie.I mój nowy nabytek właśnie taki jest. 
( może tylko na dzień powszedni rajstopy zamieniłabym na czarne kryjące)







***


Czarne szpilki lub nawet w panterkę będą tu pasować.Dziś wybiorę te w panterkę by odczarować utarte schematy i dodać stylizacji trochę pieprzu!


***

 
***


 ***
                                                           Do całości warto dodać mały biżuteryjny akcent.





***




***



***


***


***

***

***

Sweterek - ZARA
spódniczka - MANGO
     szpilki  - KAZAR

***

P.S.Ogólnie w MANGO widziałam  jeszcze kilka ładnych czarnych spódniczek.Były trochę dłuższe, ze ślicznymi delikatnymi wstawkami z boku oraz takie ze skórki.Polecam .A moją nową mini na pewno wykorzystam w nadchodzące Święta!


z pozdrowieniami
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.