sobota, 16 stycznia 2016

JAK PIĘKNIE DZIŚ U MNIE !




***
Taka piękna zima się zrobiła.Na wsi nasypało tyle śniegu!Ach!Mogło tak być na święta!
Ale  jak to nasze przysłowie mówi- idzie luty podkuj buty-to i napadało!
Dziś nie mogłam się oprzeć tej cudownej aurze i postanowiłam wyjrzeć z domu,pospacerować, pooddychać świeżym powietrzem i na żywo podziwiać zimowe, wiejskie krajobrazy.



Wprost nie mogę się napatrzeć na moje ośnieżone drzewka.Fotografuję je i obserwuję jak wraz ze zmianami pór roku zmieniają się i one.Pewnie nigdy bym tego nie zauważyła gdybym nie wyjechała na wieś.Wiele rzeczy polubiłam na wsi np.zbierać  i w ogóle rozpoznawać gatunki grzybów .Czasem zbieram też szyszki na jesieni i wykorzystuję je do dekoracji domu i ogrodu.




















A może ktoś ma ochotę na mały zimowy piknik?Bo ja tak!















 No i mam nowego gościa!





 Gorąca herbatka na dworzu ,w tak miłym towarzystwie jakim jest natura, smakuje wyśmienicie.Czuję się trochę tak jakbym była w górach.!


 ***


 ***


 Widoki są naprawdę przecudowne!Ta mroźna pora roku jednak ma coś w sobie! Do ręki coś rozgrzewającego i nic tylko tak stać i patrzeć!
















 A może by tak zrobić kulig?
Kto chętny?





 Pozdrawiam wszystkich w te piękne zimowe dni i życzę miłej zabawy na śniegu!W górach,na wsi,w parku czy w lesie!





























Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.