środa, 20 stycznia 2016

MOJE DWIE NOWE BLUZECZKI W SAM RAZ NA PARTY Z PRZYJACIÓŁMI !



Wraz z 6 stycznia gruchnęło u mnie - !Koniec świąt!Choinkę złożyć czas.



Mam więc nadzieję,że jak te spadające bombki okażą się równięż i ceny.
Wyruszam więc na poświąteczny spacer długą aleją galerii handlowej w poszukiwaniu jakiegoś ciuszka i dobrych cen.


I tak w Tiffi udało mi się dostać całkiem zgrabny ,cienki golfik  o nieco obniżonej cenie.
(prezentacja golfika jutro)
Przecena nie powalała oczywiście jak to u nas bywa ale obklejone okazjami szyby butików corocznie potrafią nabrać na pseudo  zniżkowe zakupy.
***
Poniżej z kolei dwie bluzeczki z La manii w nieobniżonej  cenie.Atutem bluzeczek jest to ,że wykonane są z grubszej  ale elastycznej bawełny.Dobrze leżą i materiał działa nieco wyszczuplająco. No,tak mi się przynajmniej wydaje.














A teraz szybka zmiana bluzki.
Bardzo lubię ten zgniłozielony kolor.Oj,chyba oliwkowy zabrzmi ładniej!Na pewno!




 No i odrobinę w stylu Jamesa Bonda żegnam Was i pozdrawiam serdecznie!
Ania.
P.S.Która bluzeczka fajniejsza?Którą założyć na imprezkę z przyjaciółmi ?



Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.