środa, 27 stycznia 2016

MOJE RODZINNE KOLACJE!




Nic tak mnie nie uszczęśliwia jak kolacja z rodziną.Wszyscy lubimy biesiadować,wypróbowywać nowe przepisy,rozmawiać przy tym.Zawsze w weekend raczymy się pyszną strawą,muzyką,dobrym filmem i degustujemy wino niemalże do świtu.







***

    ***    


Na moim stole bardzo często goszczą różnego rodzaju makarony z sosami oczywiście!
(W następnych postach podam kilka przepisów na moje ulubione.)




         ***


Chyba nie mogłabym żyć bez makaronu( wprost wywołuje we mnie euforię) i moich ukochanych ziemniaków oczywiście!




Zawsze na powrót córki przygotowuję gorącą kolację.Nic tak nie krzepi jak robiona z sercem potrawa i długa rozmowa...



Myślę,że mam fajną rodzinę,otwartą na siebie i innych ludzi.
Gdziekolwiek byśmy nie byli to zawsze z lubością wracamy do domu,bo wiadomo dom to dom.
Swojsko i przytulnie!
I tu nam najlepiej!


***





Od zawsze w kuchni chciałam mieć duży stół.Przy nim toczy się całe życie rodzinne. Tu nie tylko jemy,ale śmiejemy się,rozmawiamy,prowadzimy nasze narady rodzinne.

Gotowanie i wspólne spożywanie posiłków jest dla mnie bardzo ważne.Moja kuchnia często kusi miłym zapachem świeżo upieczonego ciasta lub po prostu naszym polskim kotletem mielonym ,którego lubimy najbardziej .

Na weekendowe kolacje za to wymyślam coś mniej tradycyjnego ..Jakąś ciekawą sałatkę
 lub oryginalny sos do makaronu.
Bo jak  już wspominałam -Kocham makaron!

         
                






         



 



Moje przekąski stały się już obowiązkową częścią weekendowego menu.

          










 

W jesienne wieczory lubimy degustować czerwone wino, ale latem prześcigamy się w pomysłach na delikatne letnie cocktaile.


       

   
                                 

                                   

Na łonie natury też fajnie.Wystarczy kocyk albo nasza ławeczka,która jest z nami od początku.


   






***


***





Serdecznie pozdrawiam oraz
Miłych  weekendowych kolacji życzę
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.