poniedziałek, 11 stycznia 2016

PORZĄDKI W GARDEROBIE!




Dziś ponury dzień skłonił mnie do przejrzenia garderoby i zrobienia w niej trochę porządku.Małe zmiany nie zaszkodzą.Wręcz przeciwnie oczyszczą teren!
 Trochę się tego uzbierało.
Pozbywam się różnych nienoszonych już rzeczy,nagromadzonych  pudeł,toreb i katalogów.





***

***


 ***
W każdej szafie znajdą się rzeczy ,których po prostu już nie nosimy.I tak ja, szperając w swojej szafie znalazłam suknię wielkiej wagi .



Z sentymentem wspominam wyjątkowe imprezy w niej przetańczone (bo nie jest to taka sobie suknia).Suknia na owe czasy była dosyć droga ,kupiona na specjalną okazję,pojechałam za nią aż do Warszawy.!
Niestety za mała już dla mnie i  coraz mniej już takich imprez wokoło.


***
Czasem ciężko  nam się z jakąś sukienką rozstać.Raz kiedyś podjęłam próbę izolacji ale z powrotem wróciła do mnie.A może jednak sprzedać?Chyba każda z nas ma takie ciuchowe dylematy?!


***


 ***


 Och!Jak fajnie mi się tańczyło w tej kiecce i w tym gorsecie.!?Całkiem dobrze pasował też gdy spódnicę-hiszpankę zmieniałam na krótkie spodenki!


 ***


 ***

***


***


***


***




Ale dosyć sentymentów!Suknię z powrotem do worka wkładam(jeszcze nie wiem co z nią zrobię) i segreguję dalej.

Niechciane,za małe czy po prostu zniszczone rzeczy wędrują do różnych toreb pod tytułem:


1.Modne  ale za małe        -   dla kogoś kto interesuje się modą lub po prostu będzie dla niego dobre i  chętnie ponosi.
2. Zwyczajne,do prac domowych -  dla kogoś kto być może jeszcze takich potrzebuje.
3. Zniszczone,dziurawe ,przetarte - wiadomo do śmieci.

Nigdy bezmyślnie  nie wyrzucam odzieży.Tak już mam. Pamiętam zresztą jak w czasach komuny sama przerabiałam wiele noszonych
rzeczy ,które otrzymywałam od cioci z Ameryki.Cieszyło mnie to, bo  mogłam wyczarować sobie z tego jakąś nową rzecz i w gruncie rzeczy uczyło kreatywności co  w przyszłości przydało mi się bardzo.
***
Ach! Poszłabym sobie na taki prawdziwy bal!Najlepiej kostiumowy!Uwielbiam stylizowane stroje i retro gadżety!No ale w końcu jest karnawał!Może coś się jeszcze przydarzy!

Serdecznie pozdrawiam 
Ania.













Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.