czwartek, 4 lutego 2016

MÓJ NOWY SWETEREK Z OCHNIK !





Dziś zaprezentuję mój nowy nabytek z OCHNIK.Bardzo lubię tę firmę i często znajduję tam dla siebie coś ciekawego.
W zasadzie nie wiem jak nazwać moją nową zdobycz bo jak się okazuje może to być :


1.Tunika
-idealna do getrów


***


***



***




***




( przy okazji: Ten złoty akcent na nodze to imitacja łańcuszka na rajstopach firmy Marilyn.Poniżej prezentuję jeszcze niezwykle gładziusieńkie i aksamitne z czarnym szwem!Jestem z nich ogromnie zadowolona !)


2.Sukienka
(pod spód założyłam jeszcze czarną ,dopasowaną do figury spódniczkę)





***




Sweterek - OCHNIK
Rajstopy - MARILYN


P.S. Zaczynam już tęsknić za nieco ładniejszą pogodą. Łapię każdy promień słońca ! Chyba już wszyscy mamy dosyć tej dżdżystej aury.?Prawda?
Więc aby do wiosny!


Serdecznie pozdrawiam.
Ania.










































Related Articles

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.