poniedziałek, 8 lutego 2016

STYLIZACJA Z NOWĄ BIAŁĄ KOSZULĄ I FUTRZANĄ KAMIZELĄ !




 Po ostatnich  porządkach w garderobie stwierdziłam,że moje białe koszule są   nieco zniszczone i   za małe.Ruszyłam więc do sklepu po kolejną ,bo wiadomo ,że biała koszula jest niezbędną częścią kobiecej garderoby.Jest podstawą do różnych stylizacji.
I tak w Stradivariusie udało mi się dostać właśnie taką.
W dodatku niedrogą ,bo kosztowała tylko 60 zł.


 ***


***



 Poniżej moja koszula całkiem nieźle komponuje się z futrzaną kamizelką z firmy Ochnik (również mój nowy nabytek) oraz skórzaną ramoneską z Zary.



***


***





 ***


***


 Koszula - Stradivarius
Kamizelka - Ochnik
Kurtka ,spodnie - poprzednia kolekcja Zara.

P.S. Ten śliczny bukiecik róż kupiłam w biedronce .Były jeszcze inne np.wdzięczne biało-różowe tulipany po 8-9 i 10 zł.-nie mogłam się powstrzymać! Czekam aż pojawią się pierwsze krokusy!
 Ale chyba jeszcze trochę trzeba poczekać.

Serdecznie pozdrawiam
Ania.

Related Articles

2 komentarze:

  1. Cały zestaw jest świetny, wyglądasz super. Wszystko idealnie pasuje i eksponuje Twoja figurę.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.