niedziela, 20 marca 2016

A WIĘC JUŻ WIOSNA ! MARYNAREK CZAS !


 Tak ! Nareszcie!I choć to dopiero astronomiczna zmiana to już się cieszę bo za progiem czeka prawdziwa kalendarzowa wiosna!
 Z lubością więc zrzucam ciepłe okrycia i wpasowuję się w wiosenne klimaty!
A moja nowa marynarka już w blokach startowych do wiosennych spacerów i wizyt.


***


Poniżej nowa bluzeczka na ramiączkach( sprawdzi się również latem bez marynarki) i czarne spodnie rurki .( Niestety spodnie choć bardzo mi się podobają i dobrze leżą to  trochę spadają.Nie obędzie się więc bez paska!)


 ***






***



Marynarka była w komplecie z tym żółtym pasem powyżej.Osobiście chyba wolę klasyczną wersję czyli bez paska.
Do marynarki idealnie pasuje też mój nowy szalik choć właściwie kupiłam go do mojej skóry - ramoneski.Ale jak widać ładnie wygląda też z żakietem.Zresztą nie jest jeszcze tak ciepło by chodzić z odkrytą szyją.


 ***


***


Już cieszę się nadchodzącą wiosną!
Serdecznie pozdrawiam!
Ania.

Stylizacja

Marynarka - Simple
Spodnie - Zara
Bluzeczka - Zara
Szalik - Cubus
Torba - Michael Kors
Buty - Stara kolekcja Venezia

Related Articles

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.