środa, 18 maja 2016

PROSTY,KOBIECY STRÓJ NA WIOSENNE PARTY!



 Często kiedy wybieram się na imprezę,party lub wieczorne wyjście nie mam ochoty wyglądać zbyt oficjalnie.

Ale co zrobić by wyglądać dobrze ,ale nie nazbyt swobodnie?

Kobieco ,lekko ale nie w tiulach i falbanach i koronkach...stop!Koronki w tym roku modne!

Och ,jak bardzo chodziła za mną tej wiosny koronkowa sukienka!Niestety na razie nie dostałam takiej, która by mi odpowiadała.Mam nadzieję,że jeszcze znajdę.
Tymczasem kupiłam dwie bluzeczki z koronką.
Jedna calutka z  białej koronki(zaistnieje w następnych postach na blogu) a druga z czarnej bawełny łączona z tą delikatną materią.
Subtelny prześwit dodaje sexappealu lecz nie odsłania  całych kobiecych wdzięków.
O to właśnie  chodzi!
Jest prosto ale z pieprzykiem!

Do bluzeczki z lekką nutką elegancji dodałam dżinsową ,nieco sportową spódniczkę(zawsze taką dyżurną mam w szafie bo lubię przełamywać elegancki look).
Na nogi jeszcze prezentowane w poprzednim poście szpilki.
http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2016/05/nowe-szpilki-kazar-w-majowej-odsonie.html
Na ręce trochę ulubionych bransoletek. No i zestaw gotowy .
(Marynarka na wszelki wypadek gdyby zrobiło się chłodniej oraz na samo wejście.)
Miłego party!







Related Articles

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.