piątek, 3 czerwca 2016

JAK SPĘDZIŁAM DZIEŃ MATKI !?




Dzień Matki -ten ważny Dzień rozpoczął się dla mnie bardzo miło!Ledwo otworzyłam oczy a na mojej pościeli czekało  pyszne śniadanko!
Tak,tak moje dzieci wiedzą jak sprawić mamie przyjemność a ja,jak każda mama bardzo doceniam takie czułe gesty.
Śniadanie i poranne pogaduszki odbyły się więc w łóżku - takie leniwe przedpołudnie.
Przy południowej  kawie natomiast  otrzymałam  upominek,który bardzo mnie ucieszył!
Była to książka kucharska Zosi Cudny,która prowadzi kulinarnego bloga.


Zbieram różne książki kucharskie np.mam też spis potraw Nigelli Lawson.

...Nie tylko zbieram oczywiście ale wypróbowuję od czasu do czasu coś nowego w mojej kuchni.
Lubię też wiedzieć coś więcej o ludziach,którzy czarują w kuchni,wkładają w to dużo uczucia ,czasu i pracy oczywiście.
Ale najważniejsza jest pasja!Z pasji rodzą się dobre rzeczy,pozytywna atmosfera i niesamowite smaki!
Tak jest i w  w mojej kuchni.Kuchni, która znaczy dla mnie bardzo wiele.Tu podtrzymuję rodzinne tradycje ale i powstają nowe smaki ,które cieszą podniebienie!
I dziś właśnie by jeszcze przyjemniejszym uczynić to wyjątkowe popołudnie jak dobra mama upiekłam rodzinie drożdżowe bułeczki .Wcześniej piekłam je już dla swojej mamy i przyjaciół.Są bardzo dobre!Tym razem dodałam   truskawki i jeszcze więcej sera!Pycha!





Miłej kawce towarzyszyły trzy zajączki.Urodziły się tutaj.Są po prostu nasze!
Wspaniałych rodzinnych chwil...
A.

Related Articles

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.