piątek, 7 października 2016

LIPIEC , SIERPIEŃ OKIEM MOJEGO APARATU ! - Żegnaj lato na rok!


 Lato nieodwołalnie minęło.Gorące wspomnienia z Sardynii zachowuję w albumach oraz w rozmowach z rodziną i przyjaciółmi.A mój wakacyjny plecak odstawiam do szafy.
Ale nie tylko za granicą było fajnie.Czas spędzony na miejscu również dobrze wspominam .I choć polskie lato nie rozpieszczało nas jakoś szczególnie to i tak starałam się dobrze wykorzystać każdy dzień.Łapałam każdy promień słońca,cieszyłam kwiatami,owocami lub piękną architekturą miasta(np.Gdańska) .
Dziś  wspominam  więc momenty  ,które dały mi wiele radości.i definitywnie  żegnam się z polskim latem .
 .Aby podsumować i łagodnie wejść w kolejną porę roku  uwieczniam  te miłe chwile.  Dziś ostatnia  garść wspomnień Zapraszam.

Lato na wsi.
Dmuchawce latawce wiatr...
Moje cudowne, kolorowe pikniki i powalająco pachnące piwonie.Ach!
Własne poziomki zbierane  prosto z krzaka dawały niezłą frajdę.
Sałatka z makrelą ,mango i groszkiem na łonie natury smakowała wybornie.Przepis jest oczywiście na blogu  dla przypomnienia podaję link :
http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2016/06/pomys-na-lunch-na-wolnym-powietrzu.html
Słodka tarta , czerwone truskawki i My - ciepłe spotkanie trzech pokoleń.
Kolorowe plażowanie na wsi.
Dożynki na wsi.Pierwszy raz mogłam tego doświadczyć.Pora na zbiory.
Wizyty w innych urokliwych miejscach Polski.
Wypad motorówką do Krynicy Morskiej.
Miłe uroczystości.
Urocze zachody słońca.
Motyl w mojej kuchni.
Ciepłym uśmiechem zamykam ten letni rozdział.
Nie patrzę za okno by wciąż podtrzymać dobry nastrój.Zaraz otwieram czerwone wino(bo w końcu piątek) i z albumem w ręku porządkuję wspomnienia .Gorąco pozdrawiam.A.
....i oczywiście  życzę udanego weekendu z Waszymi letnimi wspomnieniami. 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.