poniedziałek, 10 kwietnia 2017

WIELKANOCNE DEKORACJE-ZAPROŚ WIOSNĘ DO DOMU !

Wielkanocne szaleństwo w końcu dopadło i mnie!Wszelkie ozdoby ponownie zagościły w domu i zagrodzie !
Nacięłam bukszpanu,powiesiłam kolorowe wydmuszki .Na tarasie,w donicach posadziłam cytrynowe i niebieskie bratki.Te drugie noszą zaskakującą nazwę - Królowe Niebios!
Pięknie!
I pięknie też w duszy bo atmosfera przedświąteczna sprzyja!Za oknem cieszą wiosenne kwiaty a trawa robi się coraz bardziej soczysta!Za chwilę dom będzie pachniał ulubionym  makowcem  a mój schab ze śliwką pojawi się na Wielkanocnym Stole!
Wciąż dokupuję jakieś wiosenne akcesoria do domu.Wraz z promieniami słońca,cieplejszym powietrzem rośnie potrzeba koloru,ożywienia dodatkami domu,tarasu.Myślę,że wariacje na ten temat wciąż będą trwały i niejedna aranżacja pojawi się na blogu!
Pozdrawiam wiosennie!A.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.