sobota, 23 kwietnia 2016

SŁONECZNE WAKACJE NA TENERYFIE W KWIETNIU !


 Po burej porze roku ,od dawna oczekiwane wakacje ! Kierunek - Teneryfa!Tam gdzie ciepło i słonecznie!
I tak oto po  6 godzinach lotu  znalazłam się  w cudownej  krainie wiecznej wiosny lub subtelnego lata!

\
 Już z samego balkonu hotelowego widok jest tak piękny,że aż nie wiem czy prawdziwy !
A jednak!


Głębokie wody oceanu,klify i palmy jak z Miami po prostu zapierają dech w piersiach!


Obsadzona palmami droga wiedzie do otoczonej niesamowitymi klifami czarnej plaży.Nawet nie jestem w stanie opisać jakie to robi wrażenie!Po prostu siadam,zamawiam sangrię i  zauroczona patrzę na ten kolorowy krajobraz bo jestem tu pierwszy raz!








***
Kilka słów o wyspie

Teneryfa jest największą z archipelagu Wysp Kanaryjskich oraz najbardziej atrakcyjną i zróżnicowaną z nich.Można tu znaleźć głębokie wąwozy ,spektakularne klify np.w Los Gigantes ale i największy szczyt  w Hiszpanii -wulkan Teide o wys. 3718m  npm.

Ośnieżony szczyt wulkanu (to również mój widok z hotelowego balkonu) stanowi nie lada  atrakcję dla turystów!

Pogoda i przyroda na wyspie.
Jednym słowem jest różnorodna.Północ obfituje w bogatą zieleń czyli palmy,kwiaty(nawet polskie rumianki i surfinie)oraz przedziwne kaktusy.
Południowa część wyspy jest z kolei bardzo sucha niemal zero roślinności  ale za to jest jeszcze cieplej .Osobiście wystarczy mi północna aura.Te 24 stopnie wystarczą mi całkowicie ponieważ nie lubię bardzo wysokich temperatur.









Teneryfa niesie za sobą wiele atrakcji ,o których wspomnę w następnych postach.Naprawdę warto tam spędzić urlop!Przepięknie jest w kwietniu ,kiedy można się cieszyć cudownym widokiem flory w pełnym rozkwicie!Tak więc wybrałam doskonały czas na odpoczynek!
.................................


P.S.Kolejna relacja z podróży i ciekawe  zdjęcia  po rajskiej wyspie już za chwilę.....
A.

Related Articles

2 komentarze:

  1. Pięknie :))
    Ja w maju lecę na Kretę i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę miłej majówki.Byłam na Krecie jest tam również pięknie!A jeśli to możliwe to koniecznie wycieczka na Santorini!Widok samtąd jest cudny!pozdrawiam

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.