sobota, 25 czerwca 2016

KILKA NOWYCH,NIEDROGICH DODATKÓW DO DOMU I OGRODU ORAZ...KONIEC PIWONII..



Jak większość kobiet lubię kupować różne dodatki do domu .W zasadzie mam ich już chyba zbyt wiele.Jednak jeśli nam kobietom coś się spodoba to po prostu musimy to mieć.Tak,taka prawda.
Tak więc dziś robiąc spożywcze zakupy do lodówki ,nie omieszkałam zajrzeć do Pepco 
Od razu w oko wpadły mi śliczne świeczniki na ogrodowy lub jadalniany  stół.
Ceramiczne ,szare trochę jakby postarzane idealnie trafiają w mój gust!A jeszcze do tego niedrogie bo kosztowały tylko 10 zł.(jeden)
Poniżej moje wariacje z  ostatnimi,cudnie pachnącymi piwoniami .Kocham te kwiaty!
Szkoda ,że się już kończą!Mam kilka krzaków,a na przyszły rok chcę dosadzić jeszcze więcej!Teraz czekam na hortensje!


Na sklepowej półce znalazłam też ciekawe ,taniutkie kubki ( 2,99zł )z niebieskimi paskami.
Fajne ,trochę takie stołówkowo -wczasowe,w których serwowano kompot lub kisiel.
W każdym razie mają swój klimat!


 
 

Related Articles

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.