środa, 29 czerwca 2016

MOJE MECZOWE PRZEKĄSKI !Ciasto francuskie,szparagi,boczek.

Mecze w natarciu, jeden za drugim.Kibicując i popijając zimne napoje dobrze coś przekąsić.Tak więc dziś na kolejne starcie naszych gladiatorów przygotowuję coś miłego dla podniebienia.Ciasto francuskie zna każdy i jest wiele wariacji na ten temat.Ja kupiłam dziś szparagi(do tego ciasta właśnie) .Nigdy jeszcze ich nie stosowałam w swojej kuchni .Zrobię to today bo znalazłam w mojej ulubionej gazetce good food prosty przepis na  smaczną i efektowną przekąskę właśnie ze szparagami!
Tak wyglądają moje francuskie rożki po upieczeniu .
A jeszcze poniżej pokazuję jak się do nich zabierałam
Przekąskę naprawdę polecam ale UWAGA!  -koniecznie odcinamy grubą,białą końcówkę warzywa!Ja odcięłam za mało przez to jeszcze kawałek szparaga był twardy.Można też obierakiem delikatnie oskrobać szparagi pozostawiając jedynie główkę. I koniecznie parę minut podgotować w osolonej wodzie.Następnie zawijamy w boczek wędzony i kładziemy na wysmarowane ziołowym serkiem  ciasto francuskie.(do serka dodaję łyżkę śmietany by lepiej się rozprowadzało po cieście).
Następnie rożki smarujemy roztrzepanym jajkiem i do pieca na 20 - 25 min .Podajemy na gorąco z mieszanką sezonowych sałat oraz  sosem czosnkowym -idealnie do tego pasuje!
Smacznej nie tylko meczowej przekąski życzę
A.
P.S.W następnych postach podam przepis na domowe hamburgery ponieważ wyszły mi super !!Poza tym stanowią dobrą alternatywę na  meczowe kolacje z przyjaciółmi ! 


Related Articles

2 komentarze:

  1. Coś dużo pyszniejszego i zdrowszego niż chipsy i paluszki. Na dziś trzeba przygotować ogrom takich przekąsek ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.