poniedziałek, 4 lipca 2016

NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE ! ŚWIETNE KOSMETYKI NA UPAŁY !

Dziś przy porannej kawce zaprezentuję mój nowy kosmetyk do makijażu  twarzy.
To obecnie mój numer 1.
Polecam również dwa pozostałe(też są dobre) ale ten jest dla mnie hitem!
 Ten  kakaowy,delikatny, sypki puder ,bo o nim mowa, w upalną pogodę doskonale utrwala makijaż.A  twarz jest bardziej wygładzona (mniej widać zmarszczki) i świeża.
Jedyną wadę jaki posiada ten puder to cena (ok. 300 zł.Plusem z kolei  to ,że sprzedawany jest razem z pędzlem!) 
Kiedy więc  wizażystka cudownym, mięciutkim pędzlem oprószyła mi  buzię stwierdziłam,że muszę go mieć!Portfel więc opustoszał.Kupić jednak warto. bo w tę gorącą, parną pogodę sprawdza się doskonale .
A oto ON:
 
 
  

 

Przepięknie,kwiatowo pachnie ten mój nowy nabytek a  leciutko kakaowy kolor koresponduje z poranną kawą!

Muszę też wspomnieć o moich pozostałych transparentnych pudrach,które również dobrze się sprawdzają(te są zupełnie przeźroczyste).
Jeden w kamieniu.To ten poniżej:
oraz
sypki puder ARTDECO 
Oba pudry kosztowały ok.70zł.(nie posiadają jednak pędzla w zestawie).

To upalno-burzowe lato sprawia,że makijaż szybciej schodzi nam z twarzy.Pudry,utrwalają  go na dłużej.Pewnie każda z Nas  ma swój ulubiony na letnie dni .
Jeśli znacie jakieś hity sezonu to chętnie poznam.A póki co może komuś przydadzą się moje doświadczenia.Serdecznie pozdrawiam .Miłego tygodnia!
A.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.