sobota, 14 stycznia 2017

MOJE NOWOŚCI KOSMETYCZNE / RECENZJA

Dziś parę słów o moich kosmetycznych nowościach.Kilka mi przybyło więc dzielę się informacjami o ich właściwościach.Może i wam się przydadzą:
  1. Balsam do ciała EVELINE Z KOZIM MLEKIEM bardzo ostatnio przypadł mi do gustu.Jest dla mnie w sam raz.Konsystencja oraz nawilżenie skóry jest odpowiednie. Przyjemnie otula swoim nieprzesadnym ale kobiecym zapachem.
  2. Krem-koncentrat rozświetlający do twarzy również EVELINE .Dobrze odżywia cerę.Próbowałam wcześniej  Kolastyny i Garnier ale niestety były dla mnie nieodpowiednie. Miałam wrażenie ,że działają powierzchownie lub po prostu przeznaczone są do innego rodzaju skóry.Moja twarz potrzebuje dobrego odżywienia.I ten krem mi to daje.Stosuję go również pod makijaż.Wszystko gra więc na razie będę się go trzymać.
  3. Jako,że EVELINE zrobiła na mnie dobre wrażenie postanowiłam wypróbować korektora pod oczy.Jest OK.
  4. Szczoteczka oczyszczająco-masująca PHILIPS.Długo myślałam o kupnie tego rodzaju szczoteczki.W końcu wybrałam tę.Co o niej sądzę ?!-Jest delikatna.Podoba mi się.Może tylko nakładka do mycia twarzy mogłaby by mieć silniejsze działanie.
  5. SHISEIDO - ŚWIETNY PRODUKT do pielęgnacji twarzy.Raczej do cery tłustej.Kosmetyk spełnia funkcję delikatnie oczyszczającą.Zawiera malusieńkie drobinki,które delikatnie czyszczą skórę.Nie jest przeznaczony dla mnie.ale polecają go moja córka wraz z przyjaciółką.Jest idealny dla osób,które chcą zmniejszyć pory i zmatowić cerę.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.