niedziela, 5 lutego 2017

PRZECENY W SKLEPIE SOLAR - MOJE ZAKUPY!

 W galeriach handlowych wszędzie pełno zimowych przecen!Weszłam więc do sklepu Solar by zobaczyć co dobrego mają do zaoferowania.?
Zauważyłam,że firma odświeżyła  swój wizerunek.Fasony ubrań jakby nieco odmłodniały.Nieoczekiwanie  stwierdziłam,że niektóre fajnie komponują się z dżinsem.
Wypatrzyłam śliczny sweter z szarego moheru,który idealnie pasuje do moich dżinsowych spodni.Jest piękny!Długi.taki prawie płaszcz.Stylizacja z tym swetrem będzie jutro-pojutrze. Wrzucam na szybko choć kilka zdjęć bo mój nabytek był solidnie przeceniony (z 750zł na 350zł) . Warto więc kupić!
Ponadto  spodobały mi się jeszcze dwie rzeczy (również przecenione)  tej marki
- długi,nieco sportowy sweter w pasy i czarna ,codzienna basicowa bluzka.
P.S.Chyba pomału zaczynam już myśleć o wiośnie.A Wy?😊😊

Related Articles

1 komentarz:

  1. First of all I adore your pictures ! The colors and the details, nicely done.
    Oh the grey top is beautiful -

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.