czwartek, 6 kwietnia 2017

SERAVALLE DESIGNER OUTLET - CZY WARTO POJECHAĆ TAM NA ZAKUPY- MOJA RECENZJA Z POBYTU


Serravalle Designer Outlet jest jednym z największych w Europie!
Rzeczywiście jest ogromny !
Na zakupy przyjeżdża tu mnóstwo ludzi.Są do tego  nawet przeznaczone  specjalne autokary z biletami uprawniającymi do 10% zniżki w wielu sklepach.
Czy jednak rzeczywiście warto tu przyjechać ?No właśnie?!
Oto moja krótka recenzja z pobytu:
Na początek muszę przyznać ,że raczej nie jestem fanką robienia zakupów w outletach .Zniechęca mnie zawsze niepełna kolekcja  i jakby nieco mniej atrakcyjny wygląd artykułów.
Mimo wszystko wizyta w tak dużym centrum może wydawać się dość obiecująca.
Outlet znajduje się ok 90 km od Mediolanu.Pojechaliśmy wypożyczonym fiacikiem 500 ,który doskonale służył nam przez cały wypad do Włoch.Autostradą A7, na południe ,w stronę Genui pomknęliśmy w kierunku zakupowego raju.
Na terenie Outletu znajduje się duży parking oraz rozkład całego obiektu by móc sprawnie poruszać się po nim.A trochę chodzenia jest(warto więc ubrać wygodne buty).
W Centrum mieszczą się topowe marki znanych projektantów więc wszystko w zasadzie jest drogie. Wielkich przecen raczej  nie widziałam-wybierając się w to miejsce trzeba mieć tego świadomość.Może w innym okresie czasowym sprawa wygląda lepiej lub w tzw.black friday.
Ceny okazyjne można było spotkać w Nike - torby, sportowe topy. Asics  oferował ceny nieco niższe niż w Polsce.W sklepie  Calvin Klein kusiła niedroga klasyczna bielizna, lecz w tylko określonym modelu. Nie wiem jak wygląda sprawa z kosmetykami (tam nie zdążyłam już wejść).
Po zakupach można spocząć w miłej kafejce na terenie outletu .
P.S.Po ochłonięciu z pierwszego wrażenia stwierdzam,że  nie jestem fanką outletów i raczej już tu nie wrócę pomimo wielości sklepów.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.