środa, 19 października 2016

Dekoracje jesienne i październikowe zachwyty!



By bardziej znośną uczynić tę słotną porę roku otaczam się miłymi  dla oka dekoracjami.Wokół kolumn pojawiły się kwiaty a na mój ganek wprowadziła się pękata dynia.Zapobiegliwie natarłam ją oliwą by dłużej postała .Na szczęście moją coroczną  zupę dyniową robiłam już wcześniej (z działkowych dyń - to te na zdjęciu.Są może mniej spektakularne ale były bardzo smaczne ).Inaczej moja fikuśna dynia skończyła by pewnie w garnku .
Przy okazji -  jeśli ktoś ma ochotę na moją dyniową to przypominam przepis  poniżej w poście:

Zupa wychodzi bardzo dobra więc polecam.Ale tym razem moja pomarańczowa kula nie zostanie skonsumowana.
Zachwycają mnie te rumiane ,pękate warzywa! Jak widać nadają się nie tylko do spożycia ale przepięknie zdobią  nasze otoczenie. Jak większość kobiet  lubię dekorować dom .Dbam o to by także w jego  wnętrzu  panował miły nastrój a sezonowe dodatki dodawały niezwykłego klimatu.Myślę,że tak właśnie się dzieje!
Obowiązkowo na ganku stawiam też wrzosy i chryzantemy.Mają w sobie dużo uroku i długo cieszą oko.
 Natomiast kilka innych moich  zdjęć przypomniało mi zeszłoroczne aranżacje!
O tej porze pomiędzy choinkami jest piękny zielony mech.Wystarczy wykopać,włożyć do kosza ,na to jabłka i dekoracja gotowa!


Miłych jesiennych dni...A.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.