wtorek, 23 sierpnia 2016

Piękne,pachnące i słodkie skarby lata!Sierpień w owocach i kwiatach!

 Dziś wyjątkowo pięknie!
To naprawdę rzadkość tego lata!Biegnę więc pozrywać owoce z drzew i jak większość gospodyń zrobić zapasy na zimę dla swojej rodziny!
W sumie to sytuacja jest bardzo śmieszna bo moje drzewka(na wsi) jeszcze nie owocują ,za to te na działce u mojej mamy( w mieście) wprost uginają się od urodzaju!
Jadę więc ze wsi do miasta po pełne kosze owoców!
Mam nadzieję,że i mój sadek kiedyś obrodzi.Muszę tylko jeszcze trochę poczekać bo moje drzewka jeszcze młode.
Tymczasem  gdzieś pomiędzy betonowymi blokami zachwycam się kwitnącą przyrodą,która daje ulgę i wytchnienie mieszkańcom osiedla .Taka radosna,zielona wyspa!
Te drobne,kolorowe kwiatki poniżej mają zaskakującą nazwę!Kosmos!Jak widzicie jestem więc w samym środku wszechświata.Kosmos w ogrodzie!Całkiem tu miło!
 Ten piękny ,rozłożysty kwiat to hortensja krzewiasta.Też taką sobie zasadzę! Śliczna.
U mnie królują chabrowe.
Do sadów i ogrodów zaczynają zaglądać cudne dynie.Niesamowicie cieszą oko!
 Dynie jak z bajki!Czy to już nadchodzi jesień?








Related Articles

4 komentarze:

  1. Aniu bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach. Taka szczęśliwa. Pozdrawiam :) Joanna G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i gorąco pozdrawiam!A czy powidła smakowały?

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.