sobota, 6 sierpnia 2016

SPACEREM PO OKOLICACH ELBLĄGA - OKIEM MOJEGO APARATU .


 Kadyny są piękne!Zresztą rozpisywałam się na ich temat w zeszłym roku.
(Na koniec przypomnę post).
Ostatnio ponownie wybrałam się w to urokliwe miejsce więc jeszcze zamieszczam kilka słów i zdjęć.Taki miły spacer po okolicy okiem mojego aparatu.
Zapraszam.
***
Na początek kawka w ukwieconym folwarku.
Później koniecznie w kierunku plaży!
Restauracja Srebrny dzwon kusi by na chwilę przysiąść.
Pomimo,że Kadyny to  malutka miejscowość naprawdę przyjemnie się przejść ,popatrzeć na ceglane ,stare budynki i otaczającą przyrodę.
Jest cicho i spokojnie.
Pachnie trawą i w zasadzie wszystkim dookoła!Do plaży jeszcze kawałek.Z aparatem w ręku zachwycam się lipcowym latem i naprawdę je czuję!
Po prostu musiałam mieć tutaj zdjęcie!Takiej uprawy rabarbaru jeszcze nie widziałam!
I w końcu plaża i cudowny zachód słońca!
A poniżej w poście znajdziecie moją zeszłoroczną wycieczkę do Kadyn.
http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2015/08/moje-motorowe-wycieczkikadyny-i-okolice.html

Kolejny Przystanek - Tolkmicko.
Miłe przyjemne nadbrzeże i dobra rybka w restauracji Fregata.
Miłego weekendu i spędzania wolnego czasu!
A.
P.S.W kolejnych postach moja relacja z Trójmiasta!

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.