wtorek, 20 października 2015

Mój ulubiony cień do oczu i inni pomocnicy.




W tak mało słoneczny dzień trzeba koniecznie poprawić sobie humor!

Warto np.  pobawić się kosmetykami,zrobić sobie dyskretny makijaż i wybrać się na kawę z przyjaciółką!


Na pewno będzie miło bo wszystkie wiemy,że jeśli wyglądamy dobrze to kawa smakuje doskonale a rozmowa może trwać bez końca.



W ogóle jeśli chodzi o makijaż polecam świetną rękę Magdaleny Pieczonki.( ma swój kanał na youtube, maluje wiele gwiazd i naprawdę cudnie jej to wychodzi!
Podziwiam!Chętnie oddałabym się w jej ręce!

Ponieważ na co dzień stawiam raczej na naturalny look to dziś mam ochotę na błysk w oku.(ale też bez przesady)

Użyję do tego moich ulubionych cieni do oczu i kredek.


Za tą paletką cieni dosłownie szalałam i długo za nią chodziłam.W końcu kupiłam i jestem mega zadowolona!
Moje kredki do oczu również mnie nigdy nie zawiodły!Polecam również tę grubą -jest do brwi.























Ach i moi super mili pomocnicy!
Naprawdę mili,włosie jest tak delikatne,że z przyjemnością używasz!


Ten mniejszy jest do korektora.Doskonały!


Udanej zabawy z makijażem i przyjemnej kawki w te pochmurne dni życzę.
Ania.




Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.