czwartek, 3 marca 2016

CO BĘDZIE MODNE TEJ WIOSNY ?!CZYLI WIOSENNE TRENDY!






Jako, że wielkimi krokami zbliża się wiosna postanowiłam trochę zbadać modowy rynek by znaleźć coś fajnego dla siebie i dopasować do swojego stylu.Bo wiadomo nie sztuką  jest tak po prostu coś kupić.
Dobrze kupić coś , co  nie będzie tylko gwiazdą jednego sezonu ale zostanie z nami na dłużej.

Co więc będzie na czasie ?Co pozostanie w mojej garderobie?Co doda świeżości i tchnie trochę wiosny?A co zdecydowanie jest dla mnie na nie!?
***
Jest kilka trendów,które na pewno pojawią się na wiosnę!


1. Biała koszula ,ale taka jakby trochę za duża ,trochę męska -taka oversize.
(To mi się bardzo podoba i na pewno będę takiej szukać!)




2. Kamizelka w kilku wersjach czyli:

-taka, która w zasadzie będzie sukienką (Też podoba mi się ten pomysł)

-kamizelko-kombinezon 

jeden luźniejszy w stylu safarii
drugi elegancki dopasowany np.z dekoltem (też fajne)



3. Będą również modne kurtki tzw.bomberki czyli takie trochę bejsbolówki.

4. Powrócą też sukienki przypominające halkę (satynowe,jedwabne,z koronką) lub nocną koszulę.
No ciekawe czy te się sprawdzą?Choć coś mi to przypomina? (Czy to już kiedyś było?)


5. Na salony wkroczą też geometryczne wzory i  kolorowe nadruki.

6. Dużo bieli zagości też w różnych fasonach ( chyba trochę dla kontrastu).

Hm..Już kusi mnie by wyruszyć na  wiosenne zakupy.Jak tylko coś fajnego znajdę nie omieszkam pochwalić się na blogu.

***
Serdecznie pozdrawiam.
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.