wtorek, 8 marca 2016

STYLIZACJA Z NOWĄ BLUZKĄ W PANTERKĘ !



 Wraz z lepszą pogodą zachciało mi się wiosennych zakupów!
Potrzeba założenia czegoś lżejszego i wiosennego zwyciężyła nad wciąż jeszcze panującą kalendarzową zimą.

Myślałam ,że po spacerze do sklepu, do domu przyjdę z kolejną białą bluzką- bo takie uwielbiam!
Ale nie.Nie tym razem.
(oczywiście nie byłabym sobą gdybym takowych nie mierzyła,ale akurat nie było takich trochę męskich o jakich pisałam wcześniej (over size).Zobaczyłam za to śliczną w cętki!

Wiadomo też ,że z panterką bywa różnie.Chodzi mi o taką cienką granicę pomiędzy dobrym smakiem,nieco wyostrzoną kobiecością a już kiczem.
Mam nadzieję ,że nie przesadziłam i stylizacja jest zgodna z dobrym smakiem .W każdym razie takie było założenie.Zresztą sami oceńcie...














                  
                                  
                                                                             




                                   Stylizacja                                        

Bluzka - Simple
Spódniczka - Esprit (stara kolekcja ,zakupiona w Tk maxx)
Buty - wcześniejsza kolekcja Venezia

Serdecznie pozdrawiam
Ania.


Related Articles

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci w panterce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!Rzeczywiście dobrze czuję się w tej bluzce.
      P.S.
      Bardzo mi się podobają Twoje przeróbki na blogu.Szczególnie ta malinowa spódnica!Pozdrawiam
      Ania.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.