środa, 16 marca 2016

NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE ORAZ JAKI MAKIJAŻ BĘDZIE MODNY TEJ WIOSNY !



Wiosną zawsze chcemy wyglądać świeżo,młodo ,inaczej.Pomoże nam w tym  na pewno makijaż.
Podobnie jak w modzie i w makijażu są nowe trendy- lubię je śledzić.Szczególnie jestem zachwycona makijażami,które wykonuje Magdalena Pieczonka,którą znajdziecie pod tym adresem poniżej:

 http://ink361.com/app/users/ig-195321761/magdapieczonkamakeup/photos

Pani Magdalena maluje różne gwiazdy ekranu!Robi to bardzo gustownie!
***
Tej wiosny na pewno będzie modne rozświetlenie twarzy.
Konieczny więc będzie dobry rozświetlacz.W sprzedaży są te o pudrowej konsystencji ale i w formie musu,kremu ,sztyftu.Osobiście będę szukać bardziej tych ostatnich.ponieważ pudrową wersję już posiadam.


Wciąż na czasie są grube i długie rzęsy (i chyba zawsze będą -niesamowicie dodają uroku!).Niestety natura nie obdarzyła mnie takowymi więc wyruszam po dobrą bazę.
Widziałam w Seforze takową i będę chciała sprawdzić jej działanie czyli -kupię na pewno!


A co będziemy nosić na ustach?

1.Czerwony klasyk na pewno szybko nie zejdzie nam z ust!Mam na myśli wszelkie odcienie czerwieni od makowego aż po malinowy.



Podczas pobytu w Paryżu zauważyłam,że niemal wszystkie modnisie tego miasta miały na ustach czerwoną szminkę!Ale resztę twarzy pozostawiały saute.Wybijały się więc tylko usta!

2.Polecam również makijaż nude -subtelnie umalowana twarz w odcieniach beżu,różu .Jest niezobowiązujący i praktycznie na każdą okazję.





Na co dzień (jak już wcześniej pisałam )lubię nosić delikatny makijaż (jak wyżej).Za to na wielkie wyjście wyostrzam wizerunek poprzez ubiór i makijaż właśnie!



A poniżej przedstawiam kilka moich nowości kosmetycznych,które dopiero co przyniosłam z Sefory.
Na półkach sklepowych stały jeszcze inne kosmetyki które mnie zainteresowały  i po które wrócę na pewno.Tak więc  o tym w następnych postach.
A na razie to co od razu wpadło mi w oko i do mojego koszyka.

Rozświetlacz oraz sztyft do korygowania owalu twarzy.



Świetne cienie  do brwi o kremowej konsystencji oraz wosk bardzo mi odpowiadają.Łatwo można nimi  poprawić wygląd brwi !
Jak widać cienie zaopatrzone są w miniaturowy niezbędnik i lustereczko.Fajnie!



Moje nowe produkty pomogły mi dziś w wykonaniu makijażu na wizytę do przyjaciół, więc jestem bardzo zadowolona!


O następnych  moich nowościach kosmetycznych wkrótce.
Serdecznie pozdrawiam.
Ania.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.