czwartek, 10 marca 2016

Jak spędziłam Dzień Kobiet i inne lutowo- marcowe migawki ze Świętowania !


 Witajcie!

Miesiące luty- marzec obfitują w różne ważne dla mnie daty,okazje do świętowania. 
I tak właśnie było!
A żeby przeżyć to jeszcze raz
zapraszam na  krótką migawkę po moich cudownych obfitujących w kwiaty,słodkości i inne  niespodzianki dniach.
Zaparzę więc kawę  i trochę powspominam.A wszystkim ,którzy akurat teraz zagościli na moim blogu życzę  miłego oglądania!


Tak,tak .Nic dodać.Nic ująć!To był naprawdę dobry dzień!
Dwa rodzaje róż jakimi zostałam obdarowana zrobiły na mnie ogromne wrażenie!
Świeże kwiaty mają w sobie tyle uroku !
A wdzięczne ,cudownie wiosenne tulipany dotarły do mnie zupełnie niespodziewanie .Tchnęły oddech świeżości jakby dopiero co zostały przyniesione z ogrodu.
Ale zrobiło się poetycko i romantycznie?Ale właściwie takie były te marcowe dni!Piękne!


***

***


***


***


***


***


 Poniżej trochę lutowych wspomnień.
 To był nasz czas!


 ***


 ***


***


***
Kawiarni i słodkości nigdy dość!



***
Uwielbiam też czerwone róże!Wspaniale kontrastowały ze stylizacją z tamtego dnia.!A okazja była nie byle jaka!
adres stylizacji
  • http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2016/02/nowe-spodnie-na-wiosne.html

***



***
Hm... i  ten przepyszny Tort Rafaello!Muszę poprosić córkę o powtórkę!
(przepis na tort poniżej)
  • http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2016/02/tort-raffaello-na-wyjatkowa-okazje.html

Uwielbiam te wszystkie lutowo -marcowe okazje do świętowania.a było tego naprawdę dużo! 
Szkoda ,że to koniec bo rzeczywiście ten miniony czas obfitował w świąteczne,przemiłe dla mnie i mojej rodzinki dni! 

Ach!I jeszcze te różowe kwiaty i  walentynkowy makaron!(zupełnie bym zapomniała).
adres poniżej
http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/2016/02/sposob-na-walentynke-pysznyszybki.html

***
Pozdrawiam Wszystkich wiosennie i radośnie bo tak się właśnie czuję!
Uśmiecham się też do każdego komu akurat dziś nie sprzyja los bo jak wiadomo
 uśmiech rodzi uśmiech.
A.


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.